Четверг, 09.05.2024, 04:43








Психологический клуб

Меню сайта
Категории раздела
Наш опрос
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог статей

Главная » Статьи

Всего материалов в каталоге: 15
Показано материалов: 11-15
Страницы: « 1 2

В времена Советского Союза людей не особо интерисовали названия товаров, которые они покупали. Был неуместным вопрос: «Какая колбаса?», «Какое пиво?». Какое было, то и покупали. Помню был период, когда невозможно было купить кофе и уже было не до выбора названия.
Советский человек мог только с восхищением слушать и удивляться рассказам людей, приехавших из-за гранцы, когда они рассказывали о громадном выборе сыра или колбасы, множестве видов пива, вина и прочих продуктов.
С разрушением Советсткого Союза с его плановой экономикой настала эпоха «дикого рынка», когда в продаже появилось множество различных товаров, когда появилась возможность выбирать. Сначала рынок был заполнен импортными товарами, потом стали производиться и отечественные.
Мои статьи | Просмотров: 621 | Добавил: Хлаповская | Дата: 08.02.2011 | Комментарии (0)

Анотація:
Описані різні підходи до визначення поняття ефективної самопрезентації, праналізовано найбільш поширені техніки самопрезентації в спілкуванні.
Постановка проблеми:
Навичкі самопрезентації стали невід’ємною частиною багатьох професій, пов’язаних з взаємодією між людьми – керівників різних рівнів, секретарів, менеджерів, продавців, торгових агентів та інших. Від розвитку вміння подавати себе залежить успіх в багатьох життєвих ситуаціях – при прийомі на роботу, в публічному виступі, в ділових переговорах та ін. Тим не менше, само поняття самопрезентації порівняно мало вивчено психологічною наукою, особливо в нашій країні.
Мета дослідження:
Проаналізувати публікації, присвячені проблемі самопрезентації в спілкуванні, визначити основні прийоми ефективної самопрезентації.

Мои статьи | Просмотров: 962 | Добавил: Хлаповская | Дата: 08.02.2011 | Комментарии (0)

Актуальність. Ми вступаємо в еру соціальних технологій, коли, здається, людину можна навчити будь-яким навичкам – ефективному спілкуванню, правильним моделям поведінки – і результат буде досягнутий – добре навчений лідер зможе повести за собою маси.
А чи здатна людина за своїми особистісними якостями бути лідером, чи здатна переконувати та впливати на інших людей?
Ця проблема останнім часом відійшла на другий план. Якщо у людини є здатність до спілкування, то її легше навчити гарно виступати перед аудиторією, ніж ту людину, яка цієї здатності не має.
Тому актуальність нашого дослідження обумовлюється необхідністю виявити, які особистісні характеристики комунікатора обумовлюють його переконливість в процесі створення контакту з іншими людьми та донесення інформаційного повідомлення до аудиторії.
Мои статьи | Просмотров: 1590 | Добавил: Хлаповская | Дата: 31.01.2011 | Комментарии (0)

Актуальність дослідження.
Як відомо, важливим чинником інформаційного впливу часто є не тільки зміст інформації, але і її джерело. Іншими словами, важливо не тільки ЩО повідомляється, але й ХТО повідомляє, тому особистість комунікатора є тією призмою, через яку реципієнт сприймає та оцінює зміст повідомлення. Від комунікатора часто залежить, якою буде увага до повідомлення, наскільки воно буде видаватися переконливим. Тому не випадково, що добору людей, чия професійна діяльність пов’язана із комунікацією, приділяється особлива увага.

Мои статьи | Просмотров: 1159 | Добавил: Хлаповская | Дата: 27.01.2011 | Комментарии (0)

Cписок опубликованных статей в СМИ.
  • Статьи для сайта www.paris-travel.ucoz.ru
  • Статьи для ДПФ "Экотехника-М" - Ровенской кондитерской фабрики и ТМ "Эко", "Edel", "Велика ложка".
  • Статьи для Купеческого журнала.
  • Наукові публікації.
Мои статьи | Просмотров: 774 | Добавил: Хлаповская | Дата: 26.01.2011 | Комментарии (0)

1-10 11-15